باباش و دخترش

خرید بک لینک
... و شعر آخرین شِفای اندوه آدمیآن چیز که در جستن آنی ، آنی ...قدیمترها جای در باره ی وبلاگ من خالی نبود ، اما چون هر کسی ازش برداشت خاصی میکرد حذفش کردم ، این روزا رهگذرایی که از اینجا عبور میکنن حرفایی میزنن که نشون میده برداشتشون از برخی از پستای من درست نیست ، مهمترین برداشت اشتباه اینه که خیلیه باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 3:44

قهوه می ریزم برایت

نیستی آنسوی میز

هی شکر می ریزم و

تلخ است جای خالیت

#معصومه صابر

+ نوشته شده در جمعه نهم تیر ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۲۱ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 3:44

گر ابرهای تیره سفر کردند

و نور روشن فردا را دیدید

از ما به مهربانی یاد آرید

از ما که در تمام شب عمر

در جستجوی نور ِ سحر پرسه میزدیم

در خاطر ، آرزوی ما را بسپارید

از ما به مهربانی یاد آرید ...

#حمید مصدق

پ.ن: چقد قشنگه

+ نوشته شده در جمعه نهم تیر ۱۳۹۶ساعت ۲:۲۱ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 3:44

میدونی دختر جونم تا یه زمانی آدم از جایی به جایی پناه میبره ، تا یه زمانی نوشتن در وبلاگ ، وایبر ،فیس بوک ، واتساپ ، تلگرام ، اینستا و ... جواب میده ، تا یه زمانی جا به جا شدن بینشون خاصیت داره ، اما یه زمانی میرسه که یا باید رفت و گم و گور شد ، یا باید سکوت کرد و ...پ.ن : زمان من داره تموم میشه باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 3:44

میدونی در بعضی داغها جز با انتقام ، جیگر آدم خنک نمیشه ، یکیش قصه ی فرمانده حاج احمده ، تو شاید چیزی ندونی ، اما یقین داشته باش حرف آقا محقق میشه ، چطوری؟ ما سیلی میزنیم ، و سیلی ما نابودی دولت جعلیشونه ، و این همون انتقامیه که داغ جگرمونو خنک میکنه ...اما دومیش مهمتر از اولیه ، ما صحن میسازیم باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 3:44

... و شعر آخرین شِفای اندوه آدمیآن چیز که در جستن آنی ، آنی ...قدیمترها جای در باره ی وبلاگ من خالی نبود ، اما چون هر کسی ازش برداشت خاصی میکرد حذفش کردم ، این روزا رهگذرایی که از اینجا عبور میکنن حرفایی میزنن که نشون میده برداشتشون از برخی از پستای من درست نیست ، مهمترین برداشت اشتباه اینه که خیلیه باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 3:44

گفتی چه کسی ؟

در چه خیالی ؟

به کجایی ؟

بی تاب تو ام

محو تو ام

خانه خرابم

#بیدل دهلوی

+ نوشته شده در شنبه بیست و چهارم تیر ۱۳۹۶ساعت ۴:۲۵ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 3:44

دیگر احتمال بازگشتن تو

لطیفه ای ست

که دوستان قدیمی

مرا با آن دست می اندازند

و آنقدر در خلأ غیبتت مُرده ام

که هیچ زنگ تلفنی

مرا از جا نمی پراند

#یغما گلروئی

پ.ن : هیچوقت فکر نمیکردم یه تیر ماه بیاد و اینقدر دلگیر باشم .

+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم تیر ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۱۸ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 6:18

.... یا رفیق من لا رفیق له

پ.ن : اینم عالیه ، ای رفیق کسی که رفیقی نداره ...

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۴:۵۲ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 3:14

چه بی آزار با دیوار ، نجوا می کنم هر شب

دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش

#محمد علی بهمنی

+ نوشته شده در دوشنبه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۶ساعت ۱۲:۱۱ ق.ظ توسط بابامهدی |
باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: سه شنبه 6 تير 1396 ساعت: 3:14

صفحه بندی